منو دیدی تازگیا؟

عکس های عاشقانه و احساسی به یاد تنهایی ها

 

منو دیدی تازگیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت9:21---29 اسفند 1391
هیچ سال نویی ایده آل نخواهد بود مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو به بازتابی از ارزش ها، خواسته ها، علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی سال نوت پیشاپیش مبارک عزیزدلم امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و "باحال‏"‏ باشی درست مثل همیشه

ریحانه
ساعت1:06---26 اسفند 1391
سلام هانی
باورت میشه ناصر عشقم بهم زنگ زد؟؟
نمیشه؟؟
برو بیا وبم پست 10 رو بخون...


الناز
ساعت23:25---23 اسفند 1391
سلام دوست عزیز آیا میخواهید آمار وبلاگ خود را بالا ببرید؟ نمیخواهید؟ بیخود نمیخواهید !! باید بخواهید اگر هم نخواهید ما انقد کامنت میذاریم تا بخواهید !! خخخخخخ ‏_‏ سلام گلم چشم ازفردا روزی2بار آپ میکنم راستی مر30بخاطر ارسال خوشجلتپاسخ: آره به قرعان گفتی!!!!!!!!!!! بخدا منو روانی کردن اگه سکته روانی کرم حتما دلیلش اینه

ریحانه
ساعت19:54---23 اسفند 1391
سلام خوبی؟
درسته نمیخوای بازدید کم داشته باشی...
ولی من هر روز بهت سر میزنم چون خیلی وبتو دوست دارم... یه وخ ادرسشو عوض نکنیااااااا
راستی هانی جان من ادرس وبلاگم بلاگفا شده هر وخ خواستی نظر بدی
یاد ادرس وبلاگتو ننویس یا مینویسی
این شکلی
http://hani37.pmcblog.com/
بنویس... اخه لوکس بلاگ نوشتی بلاگفا به خاطر حساسیتش قبول نمیکنه...
منم از لوکس خسته شدم هرچی دیشب متن و عکس میذاشتم نمیرفت برا همین پریدم به بلاگفا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, | 17:13 | نویسنده : هانی |
  • قالب میهن بلاگ
  • سمفونی